Poligrafia na szybko i na temat

Dodane: 26-12-2015 04:00
Poligrafia na szybko i na temat Naklejki to tylko jeden z wielu produktów poligraficznych, mają one również odmiany np. plomby gwarancyjne void. Możliwości drukowania jest bardzo dużo , a firmy oferują coraz lepsze ceny. Materiały drukowane.

Offset bezwodny

Offset bezwodny ? rodzaj druku offsetowego, w którym forma drukowa nie jest zwilżana środkiem zwilżającym, tj. wodą z dodatkami. Do druku bezwodnego stosowane są specjalne formy drukowe (formy silikonowe) i specjalne farby cechujące się wysokim napięciem powierzchniowym. Offset bezwodny eliminuje problemy pojawiające się w offsecie klasycznym związane z kontaktem roztworu zwilżającego z farbą drukową (emulgacja farby, utrata połysku farb metalicznych) oraz z podłożem (zawilgocenie podłoża drukowego). Umożliwia też grubsze niż w offsecie klasycznym (tj. ponad 3,5 ?m) nałożenie farby ze względu na stosowanie specjalnej formy drukowej (analogia do wklęsłodruku). Jednak koszty druku i problemy technologiczne sprawiają, że w druku offsetowym zajmuje on stosunkowo niewielką przestrzeń niszową (np. zadruk powierzchni niechłonnych)

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Offset_(poligrafia)


Reklama - czasem skutki bywają odwrotne do zamierzonych

Reklama dźwignią handlu - każdy przedsiębiorca o tym wie. Są różne formy reklamy, jednak nie wszystkie jednakowo skuteczne. Czasami koszty są zdecydowanie za wysokie, w stosunku do tego ilu klientów dana firma zdobędzie.

Co jest jedną z ważniejszych zasad w reklamie? Przede wszystkim - nie wolno zapominać, że jest to wizytówka firmy, która mówi bardzo dużo o tym, czego klient może się spodziewać.

Jeden z najczęściej popełnianych błędów? Twierdzenie, że seks sprzeda wszystko. Owszem, zwróci uwagę - ale odbiór będzie negatywny i w najlepszym razie można wylądować w rankingu najbardziej żenujących reklam. Naprawdę - to nie świadczy o profesjonalnym podejściu, ba - klient może czuć się potraktowany jak idiota.


Sposób na zdobycie klienta - gadżety firmowe

Gadżety reklamowe mogą być naprawdę fajne. Większość ludzi lubi dostawać coś za darmo, więc można to wykorzystać do promocji. Miło jest być obdarowanym i do zamówionej usługi/produktu dostać jakiś prezent - może to być długopis, kubek, czy też firmowy kalendarz - z pewnością w ten sposób spotkamy się z pozytywna reakcją odbiorcy.

A pozytywne skojarzenia z marką mają wielką wartośc marketingową. Może się więc okazać, że zainwestowanie w gadżety nie tylko się zwróci, ale też przyniesie zyski. Można zdobyć w ten sposób stałego klienta - wszyscy lubimy dostawać prezenty :).